reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben postacıyım , postacının suçu değildir veya suçudur şöyle ki ;

Eğer verilen adres "R10 Sok. No : 22" ise senin oturmuş olduğun sokak "R10 Sok. No : 1" olsa bile sana bu posta ulaşamaz.
Adresi 2 sokak aşağıyı göstermişsindir postacı da oraya bırakılmıştır.
Posta, orada ki oturanlardan birisinin olmadığından, onlarda önemsiz deyip açıp bakmışlar sonra atmışlardır.
eve gelen bütün faturalar mektuplar için aynı standart adresi yazıyorum

.... sk no .. k.. d.. izmir buca hepsi geliyor sorun şu bence postacı benim dairemin posta kutusuna atmış olsaydı benden başkası alamazdı büyük ihtimal kapıya bıraktı gitti