• 23-09-2010, 12:56:42
    #28
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pin bekleyenler pinleri gelmezse mahalleyi sokakları dolaşsınlar çöpleri falan karıştırsınlar anca böyle bulunuyo pinler ben 2 sokak aşağıda asfaltta buldum gecenin 11 inde
    ilk kez böyle birşey görüyorum
    Bulduğna sevindim bol kazançlar
  • 23-09-2010, 12:58:55
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk kez böyle birşey görüyorum
    Bulduğna sevindim bol kazançlar
    Teşekkürler benimde ilk defa başıma geldi burda millet pinim gelmedi diye konu açıyordu demekki pinler geliyor sokaklarda geziyor bize ulaşmamasının sebebi bu
  • 23-09-2010, 13:31:57
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Vay beeee
  • 23-09-2010, 13:36:55
    #31
    izm
    Üyeliği durduruldu
    reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben postacıyım , postacının suçu değildir veya suçudur şöyle ki ;

    EÄŸer verilen adres "R10 Sok. No : 22" ise senin oturmuÅŸ olduÄŸun sokak "R10 Sok. No : 1" olsa bile sana bu posta ulaÅŸamaz.
    Adresi 2 sokak aşağıyı göstermişsindir postacı da oraya bırakılmıştır.
    Posta, orada ki oturanlardan birisinin olmadığından, onlarda önemsiz deyip açıp bakmışlar sonra atmışlardır.
    Adam kendi evinin adresini yanlış yazsmış olsaydı en azından yeniden pin talebinde bulunurken farkederdi 2. kez kontrol ettiğinde. Postacılar genellikle sorumsuz davranıyorlar. (İstisnalar hariç) Benzeri başıma geldi
  • 23-09-2010, 13:40:04
    #32
    reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben postacıyım , postacının suçu değildir veya suçudur şöyle ki ;

    EÄŸer verilen adres "R10 Sok. No : 22" ise senin oturmuÅŸ olduÄŸun sokak "R10 Sok. No : 1" olsa bile sana bu posta ulaÅŸamaz.
    Adresi 2 sokak aşağıyı göstermişsindir postacı da oraya bırakılmıştır.
    Posta, orada ki oturanlardan birisinin olmadığından, onlarda önemsiz deyip açıp bakmışlar sonra atmışlardır.
    Kusura bakma yanlişda anlama ama ben dogru adres veriyorum yillardir sorun yokdu su 2 senedir postaci bir turlu kapidan iceri atamadi mustakil ev salliyor bi yerlere gidiyor disardan topluyorum ama bir gun sikayet edicem artık gına geldi
  • 23-09-2010, 14:27:58
    #33
    hadi hayirli olsun darisi pinim gelmedi diyen arkadaslarin basina diyelim
  • 23-09-2010, 14:30:35
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gözün aydın kardeş
  • 23-09-2010, 14:33:40
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gözün aydın baya şanslıymışsın ama o zarfı çöpe at ya resmi gördükçe içim kalktı
    millet wc giriyo nelere basıyo bunada basmışlardır falan filan ıy bak gene kalktı midem ))
  • 23-09-2010, 16:03:41
    #36
    hancem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gözün aydın baya şanslıymışsın ama o zarfı çöpe at ya resmi gördükçe içim kalktı
    millet wc giriyo nelere basıyo bunada basmışlardır falan filan ıy bak gene kalktı midem ))
    olurmu nimet o nimet yerlerden topluyom ben onu