ilk kez böyle birşey görüyorum
Bulduğna sevindim bol kazançlar
Teşekkürler benimde ilk defa başıma geldi burda millet pinim gelmedi diye konu açıyordu demekki pinler geliyor sokaklarda geziyor bize ulaşmamasının sebebi bu
Ben postacıyım , postacının suçu değildir veya suçudur şöyle ki ;
EÄŸer verilen adres "R10 Sok. No : 22" ise senin oturmuÅŸ olduÄŸun sokak "R10 Sok. No : 1" olsa bile sana bu posta ulaÅŸamaz.
Adresi 2 sokak aşağıyı göstermişsindir postacı da oraya bırakılmıştır.
Posta, orada ki oturanlardan birisinin olmadığından, onlarda önemsiz deyip açıp bakmışlar sonra atmışlardır.
Adam kendi evinin adresini yanlış yazsmış olsaydı en azından yeniden pin talebinde bulunurken farkederdi 2. kez kontrol ettiğinde. Postacılar genellikle sorumsuz davranıyorlar. (İstisnalar hariç) Benzeri başıma geldi
Ben postacıyım , postacının suçu değildir veya suçudur şöyle ki ;
EÄŸer verilen adres "R10 Sok. No : 22" ise senin oturmuÅŸ olduÄŸun sokak "R10 Sok. No : 1" olsa bile sana bu posta ulaÅŸamaz.
Adresi 2 sokak aşağıyı göstermişsindir postacı da oraya bırakılmıştır.
Posta, orada ki oturanlardan birisinin olmadığından, onlarda önemsiz deyip açıp bakmışlar sonra atmışlardır.
Kusura bakma yanlişda anlama ama ben dogru adres veriyorum yillardir sorun yokdu su 2 senedir postaci bir turlu kapidan iceri atamadi mustakil ev salliyor bi yerlere gidiyor disardan topluyorum ama bir gun sikayet edicem artık gına geldi
gözün aydın baya şanslıymışsın ama o zarfı çöpe at ya resmi gördükçe içim kalktı
millet wc giriyo nelere basıyo bunada basmışlardır falan filan ıy bak gene kalktı midem ))
gözün aydın baya şanslıymışsın ama o zarfı çöpe at ya resmi gördükçe içim kalktı
millet wc giriyo nelere basıyo bunada basmışlardır falan filan ıy bak gene kalktı midem ))