reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben postacıyım , postacının suçu değildir veya suçudur şöyle ki ;

Eğer verilen adres "R10 Sok. No : 22" ise senin oturmuş olduğun sokak "R10 Sok. No : 1" olsa bile sana bu posta ulaşamaz.
Adresi 2 sokak aşağıyı göstermişsindir postacı da oraya bırakılmıştır.
Posta, orada ki oturanlardan birisinin olmadığından, onlarda önemsiz deyip açıp bakmışlar sonra atmışlardır.
Adam kendi evinin adresini yanlış yazsmış olsaydı en azından yeniden pin talebinde bulunurken farkederdi 2. kez kontrol ettiğinde. Postacılar genellikle sorumsuz davranıyorlar. (İstisnalar hariç) Benzeri başıma geldi