Yaklaşık bir ay önce yeni bir hesap açtım. Pin bekliyordum gelmedi geçen hafta ptt ye gidip sordum araya bayram tatili girdi burda yok gelince getiririz dediler bende ümidi kestim artık yeniden pin istedim. Buraya kadar herşey normal
Dün gece eve gelirken otobüsten 2 sokak aşağıda indim yerde google yazan bi kağıt gördüm karanlıkta ulan aynı bizim pin mektubuna benziyo dedim yerden aldım bi baktım benim pin

üstünden bi sürü araba geçmiş üstelik zarf açılmış neyse şifre duruyor şifreyi girdim şimdi onaylandı
ptt nin suçu değilmi şimdi bu benim evimde posta kutusu var neden kutuya atmadılar acaba
yeni pin istemiştim o artık geçersiz kalır sanırım