Konu
Pini 2 sokak aşağıda buldum
23-09-2010, 11:53:10
#6
isletmeci
Ne yazıkki posta kutusuna atan postacı sayısı oldukça az.İnsan gibi bıraksalar kutulara bunca sorun yaşanmaz neyse önemli olan pinin girilmesiydi.Hadi gözün aydın