Ben postacıyım , postacının suçu değildir veya suçudur şöyle ki ;

Eğer verilen adres "R10 Sok. No : 22" ise senin oturmuş olduğun sokak "R10 Sok. No : 1" olsa bile sana bu posta ulaşamaz.
Adresi 2 sokak aşağıyı göstermişsindir postacı da oraya bırakılmıştır.
Posta, orada ki oturanlardan birisinin olmadığından, onlarda önemsiz deyip açıp bakmışlar sonra atmışlardır.