Video Ustu Adsense.? Kim Bu ADAM?
37
●3.077
- 01-04-2010, 20:02:18Magrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))))
o değil de sanki bunların cebinden para çalıyor bu adamlar, zaten iki gün sonra ya banlanır banlanmaz o ayrı bir şey de..
Forum başlıklarına bakıyorsun şu kadar kazandım, böyle yaptım, şöyle adsense yayınlamış vay edepsiz...
Neyi paylaşamadık anlamadım ki bırakın da insanlar sorunlarını yazsın çöplüğe çeviriyosunuz bu tarz şeylerle...neyse daha fazla yazıp rant sağlayamıcam bu saçma konuya, size başarılar çok doğru şeyler peşindesiniz aman bırakmayın yakasını mahkemelerde sürünsün bunu yapan
))
- 01-04-2010, 20:13:20Arkadaşlar, buradaki olay adam hile yapıyor kıskandım ya da mahkemeye verelim olayı değil ki.
Hizmetin yanlış kullanılması dile getiriliyor ve burada sadece reklam alanlar yoktur reklam verenler de var.
At gözlüğü ile bakmayın lütfen. - 01-04-2010, 20:25:55Magrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleikiniz ile aynı ortamda bulunmak bile utanç verici. bizim paramızı hile ile çalmalarını nasıl teşvik edersiniz? söz konusu hile ile çalınan para TÜRK reklamverenlerinin parasıdır. TÜRK reklamverenleri de yayıncılar gibi üç beş kuruş kazanmak için çırpınan insanlardır. Siz iki yaratığı r10 yöneticilerine rapor edeceğim. hırsız yandaşları.Efkarengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
''acaip sinirlerim bozuldu kusura bakmasın diğer arkadaşlar''
EN ALTTAN şikayet edelim lütfen... - 01-04-2010, 20:33:13Yaratılanı Severim Yaradan da ötürücaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2010, 20:39:44Üyeliği durduruldubu hileyi kınıyorum kurallara aykırı ve banlanacaktır zaten ama bunları dıyen bırının gıttı gıdiyor hesabı 70 tl ye adsense hesabı 50 tl ye satması cok tuhaf ya senden alınan hesapların nasıl kullanılıyor sanıyorsun hoca sen ya oldugun gıbı ya görundugun gıbi olcaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-04-2010, 20:48:10ne güzel demogaji yapıyorsun öyle, nasıl kullanılıyormuş merak ettim doğrusu?VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu çektiğin yere bak...
elinde ne ispat ne delil var, çamur at izi kalsın.!
benimle alışveriş yapmış ve bu alışverişi kötü yerlerde kullanan birini göster o halde??? (neyse bi sonraki mesajların tarafımca kaideye alınmayacaktır.) - 01-04-2010, 20:50:09Üyeliği durduruldurecuva adlı sılınen dosya kurtarma programını ındırdım msn loglarını kurtarıp burda herkezın ıcınde yaynlayacagım eger ıspatlarsam uyelıgının sılınmesını talep edıcek onurunla forumu terk edıcekmısın yoksa konusmaya devam edıcekmısın merak edıyorum konuyu takıp et ben logları sıldım ama kurtaracagım emınım bu konuyu okuyan ve aynı teklıfde bulundugun webmaster arkadaslarımız zaten logları koyacaktır pekı sen bana sattıgın hesapların kötuye kullanılmadgını ve hangı krıterle satılan hesapları denetledıgını ıspat etcaptain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))))