• 01-04-2010, 19:25:29
    #10
    adam kazanıyor eyvallah ona sözüm yokta oraya o reklamı verende bizleriz yani google para ödemiyor o adama yine biz ödüyoruz haksızmıyım ayrıca aldatmaya yönelik olması tamamen reklam sözleşmesine aykırı
  • 01-04-2010, 20:02:18
    #11
    Magrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durduk yere niye saçmalayalım Mübarek.
    Valla rica da etsen kusura bakma ben saçmalamam.
    ))))

    o değil de sanki bunların cebinden para çalıyor bu adamlar, zaten iki gün sonra ya banlanır banlanmaz o ayrı bir şey de..

    Forum başlıklarına bakıyorsun şu kadar kazandım, böyle yaptım, şöyle adsense yayınlamış vay edepsiz...

    Neyi paylaşamadık anlamadım ki bırakın da insanlar sorunlarını yazsın çöplüğe çeviriyosunuz bu tarz şeylerle...neyse daha fazla yazıp rant sağlayamıcam bu saçma konuya, size başarılar çok doğru şeyler peşindesiniz aman bırakmayın yakasını mahkemelerde sürünsün bunu yapan ))
  • 01-04-2010, 20:03:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yasak bende sormuştum burda yasak demişlerdi bu video içi gösterime
  • 01-04-2010, 20:13:20
    #13
    Arkadaşlar, buradaki olay adam hile yapıyor kıskandım ya da mahkemeye verelim olayı değil ki.

    Hizmetin yanlış kullanılması dile getiriliyor ve burada sadece reklam alanlar yoktur reklam verenler de var.

    At gözlüğü ile bakmayın lütfen.
  • 01-04-2010, 20:25:55
    #14
    Magrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura Bakmayın ama arkadaşlar Google kazanacağına bırakın adam kazansın.Google yardım vakfımıda yardımları eksilten birinden rahatsız oluyoruz.
    Efkarengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google ın avukatı siz misiniz, bırakın kim ne kazanıosa kazansın ne kadar meraklısınız milletin ne kazandgına
    ikiniz ile aynı ortamda bulunmak bile utanç verici. bizim paramızı hile ile çalmalarını nasıl teşvik edersiniz? söz konusu hile ile çalınan para TÜRK reklamverenlerinin parasıdır. TÜRK reklamverenleri de yayıncılar gibi üç beş kuruş kazanmak için çırpınan insanlardır. Siz iki yaratığı r10 yöneticilerine rapor edeceğim. hırsız yandaşları.

    ''acaip sinirlerim bozuldu kusura bakmasın diğer arkadaşlar''
    EN ALTTAN şikayet edelim lütfen...
  • 01-04-2010, 20:33:13
    #15
    captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikiniz ile aynı ortamda bulunmak bile utanç verici. bizim paramızı hile ile çalmalarını nasıl teşvik edersiniz? söz konusu hile ile çalınan para TÜRK reklamverenlerinin parasıdır. TÜRK reklamverenleri de yayıncılar gibi üç beş kuruş kazanmak için çırpınan insanlardır. Siz iki yaratığı r10 yöneticilerine rapor edeceğim. hırsız yandaşları.

    ''acaip sinirlerim bozuldu kusura bakmasın diğer arkadaşlar''
    EN ALTTAN şikayet edelim lütfen...
    Yaratılanı Severim Yaradan da ötürü
  • 01-04-2010, 20:39:44
    #16
    Üyeliği durduruldu
    captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikiniz ile aynı ortamda bulunmak bile utanç verici. bizim paramızı hile ile çalmalarını nasıl teşvik edersiniz? söz konusu hile ile çalınan para TÜRK reklamverenlerinin parasıdır. TÜRK reklamverenleri de yayıncılar gibi üç beş kuruş kazanmak için çırpınan insanlardır. Siz iki yaratığı r10 yöneticilerine rapor edeceğim. hırsız yandaşları.

    ''acaip sinirlerim bozuldu kusura bakmasın diğer arkadaşlar''
    EN ALTTAN şikayet edelim lütfen...
    bu hileyi kınıyorum kurallara aykırı ve banlanacaktır zaten ama bunları dıyen bırının gıttı gıdiyor hesabı 70 tl ye adsense hesabı 50 tl ye satması cok tuhaf ya senden alınan hesapların nasıl kullanılıyor sanıyorsun hoca sen ya oldugun gıbı ya görundugun gıbi ol
  • 01-04-2010, 20:48:10
    #17
    VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu hileyi kınıyorum kurallara aykırı ve banlancaktır zaten ama bunları dıyen bırının gıttı gıdiyor hesabı 70 tl ye adsense hesabı 50 tl ye satması cok tuhaf ya senden alınan hesapların nasıl kullanılıyor sanıyorsun hoca sen ya oldugun gıbı ya görundugun gıbi ol
    ne güzel demogaji yapıyorsun öyle, nasıl kullanılıyormuş merak ettim doğrusu?
    konuyu çektiğin yere bak...
    elinde ne ispat ne delil var, çamur at izi kalsın.!
    benimle alışveriş yapmış ve bu alışverişi kötü yerlerde kullanan birini göster o halde??? (neyse bi sonraki mesajların tarafımca kaideye alınmayacaktır.)
  • 01-04-2010, 20:50:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne güzel demogaji yapıyorsun öyle, nasıl kullanılıyormuş merak ettim doğrusu?
    konuyu çektiğin yere bak...
    elinde ne ispat ne delil var, çamur at izi kalsın.!
    benimle alışveriş yapmış ve bu alışverişi kötü yerlerde kullanan birini göster o halde??? (neyse bi sonraki mesajların tarafımca kaideye alınmayacaktır.)
    recuva adlı sılınen dosya kurtarma programını ındırdım msn loglarını kurtarıp burda herkezın ıcınde yaynlayacagım eger ıspatlarsam uyelıgının sılınmesını talep edıcek onurunla forumu terk edıcekmısın yoksa konusmaya devam edıcekmısın merak edıyorum konuyu takıp et ben logları sıldım ama kurtaracagım emınım bu konuyu okuyan ve aynı teklıfde bulundugun webmaster arkadaslarımız zaten logları koyacaktır pekı sen bana sattıgın hesapların kötuye kullanılmadgını ve hangı krıterle satılan hesapları denetledıgını ıspat et