captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne güzel demogaji yapıyorsun öyle, nasıl kullanılıyormuş merak ettim doğrusu?
konuyu çektiğin yere bak...
elinde ne ispat ne delil var, çamur at izi kalsın.!
benimle alışveriş yapmış ve bu alışverişi kötü yerlerde kullanan birini göster o halde??? (neyse bi sonraki mesajların tarafımca kaideye alınmayacaktır.)
recuva adlı sılınen dosya kurtarma programını ındırdım msn loglarını kurtarıp burda herkezın ıcınde yaynlayacagım eger ıspatlarsam uyelıgının sılınmesını talep edıcek onurunla forumu terk edıcekmısın yoksa konusmaya devam edıcekmısın merak edıyorum konuyu takıp et ben logları sıldım ama kurtaracagım emınım bu konuyu okuyan ve aynı teklıfde bulundugun webmaster arkadaslarımız zaten logları koyacaktır pekı sen bana sattıgın hesapların kötuye kullanılmadgını ve hangı krıterle satılan hesapları denetledıgını ıspat et