VENUETA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu hileyi kınıyorum kurallara aykırı ve banlancaktır zaten ama bunları dıyen bırının gıttı gıdiyor hesabı 70 tl ye adsense hesabı 50 tl ye satması cok tuhaf ya senden alınan hesapların nasıl kullanılıyor sanıyorsun hoca sen ya oldugun gıbı ya görundugun gıbi ol
ne güzel demogaji yapıyorsun öyle, nasıl kullanılıyormuş merak ettim doğrusu?
konuyu çektiğin yere bak...
elinde ne ispat ne delil var, çamur at izi kalsın.!
benimle alışveriş yapmış ve bu alışverişi kötü yerlerde kullanan birini göster o halde??? (neyse bi sonraki mesajların tarafımca kaideye alınmayacaktır.)