Magrip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durduk yere niye saçmalayalım Mübarek.
Valla rica da etsen kusura bakma ben saçmalamam.
))))

o değil de sanki bunların cebinden para çalıyor bu adamlar, zaten iki gün sonra ya banlanır banlanmaz o ayrı bir şey de..

Forum başlıklarına bakıyorsun şu kadar kazandım, böyle yaptım, şöyle adsense yayınlamış vay edepsiz...

Neyi paylaşamadık anlamadım ki bırakın da insanlar sorunlarını yazsın çöplüğe çeviriyosunuz bu tarz şeylerle...neyse daha fazla yazıp rant sağlayamıcam bu saçma konuya, size başarılar çok doğru şeyler peşindesiniz aman bırakmayın yakasını mahkemelerde sürünsün bunu yapan ))