captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikiniz ile aynı ortamda bulunmak bile utanç verici. bizim paramızı hile ile çalmalarını nasıl teşvik edersiniz? söz konusu hile ile çalınan para TÜRK reklamverenlerinin parasıdır. TÜRK reklamverenleri de yayıncılar gibi üç beş kuruş kazanmak için çırpınan insanlardır. Siz iki yaratığı r10 yöneticilerine rapor edeceğim. hırsız yandaşları.

''acaip sinirlerim bozuldu kusura bakmasın diğer arkadaşlar''
EN ALTTAN şikayet edelim lütfen...
bu hileyi kınıyorum kurallara aykırı ve banlanacaktır zaten ama bunları dıyen bırının gıttı gıdiyor hesabı 70 tl ye adsense hesabı 50 tl ye satması cok tuhaf ya senden alınan hesapların nasıl kullanılıyor sanıyorsun hoca sen ya oldugun gıbı ya görundugun gıbi ol