Arkadaşlar, buradaki olay adam hile yapıyor kıskandım ya da mahkemeye verelim olayı değil ki.

Hizmetin yanlış kullanılması dile getiriliyor ve burada sadece reklam alanlar yoktur reklam verenler de var.

At gözlüğü ile bakmayın lütfen.