emre0278 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biz yapsak anından BAN!
15
●1.102
- 10-02-2010, 17:04:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkadaş konunun en üstüne yazmıscarismabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklam iframe ile çekiliyormus
- 10-02-2010, 17:08:09Halen atladın konuya yazmışsın.Bunu yazma nedenin evet senin dediğin dememem mi? yada evet ödeme sırasında banlanır demem mi? Burası forumsa bilgi paylaşılıyorsa düşüncemizi söylemek atlamak olmaz diye düşünüyorum.konuyu daha da uzatmayacağım.Biz yapsak anında ban derken senin bile aklından geçtiğini belirtmişsin ve bunu engelleyemezsin.Yenilerden yada eskilerden niyetini bozanlardan illaki çıkacaktır.Bunları atabilsek daha iyi olur ama atamadığımız için su yüzüne çıkartmak bize zarar verir diye düşünüyorum.Kolay gelsin
- 10-02-2010, 17:09:00emre0278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen o kasadaki çürük meyvaları görüpte satarsan o şahıs tekrar gelip meyva alcakmı sanıyosun ?
Söylediklerini saçma buluyorum..
İyi ile kötüyü birbirinden ayırmak gerek..
Ben burda özgün makale yazayım dişimi tırnağıma takıp bi kaç kuruş para kazanayım diğer adam orda hile ile benden çok kazansın Yok yaa başka ?? - 10-02-2010, 17:10:14Sert tepki vermiş olabilirim hile yapıyorsun demek hırsızlık yapıyorsun demekle eş değer benim için.Başlığın sebebi hıyarın tekinin 20-30 tık attı diye hesabımı kolayca kapatması.Ne yapsın buna yayıncı.Ama bu profesyonel hırsızlığa bir şey yok.emre0278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu kilitlenmesi için report ettim. - 10-02-2010, 17:16:02ya kimsenin söylediklerini saçma bulamazsın arkadasım.Katılır yada katılmazsın o senin bileceğin iştir.Burada deli biri konuşmuyor saçmalayacak.Özgün yazıların senin buradaki adamın adsense reklamında hile yapmasıyla ne alakası var.hakkınla yazıp paranı alıyorsan en güzelini yapıyorsun.Helal para en güzeli.Ben adsensenin oranını konuşuyordumSerdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle