• 10-02-2010, 16:57:55
    #10
    emre0278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyle uzaktan yakından bir ilişkim yok şahsı tanımıyorum.Uslubuna dikkat et.Evet gene soruyorum google neden Türkiye'ye az veriyor diye.Geçen gün forumdan bir arkadasla da konuştuk aynı fikirde benimle.Webmasterler birbirinin kuyusunu kazmasa daha çok kazanırız dedi.Şöyle düşün her kasada çürük meyva vardır ve bunları atamazsın.Bunları kasanın üzerine koyup iyilerin fiyatını neden düşürüyoruz.yanlış mı düşünüyorum diye sordum
    Üslubuna dikkat edecek biri varsa sensin atladın konuya hile yapıyorsun bilmem ne.Diyorum işte sana niye az verdiğini biri arkadaşlarını tıklatır,biri reklamlara tıklayın yazar.Bu tip ziyaretçinin kime ne faydası var.Fayda alamayan reklam veren niye geri dönüş yapsın.
  • 10-02-2010, 17:04:47
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    carismabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda yanlış olan nedir misal açıklarmısınız..
    ben adsensede tecrübeli değilim ama 3 yıldır adwors deneyimi oldukça yüksek olsada
    arkadaş konunun en üstüne yazmıs
    reklam iframe ile çekiliyormus
  • 10-02-2010, 17:08:09
    #12
    Halen atladın konuya yazmışsın.Bunu yazma nedenin evet senin dediğin dememem mi? yada evet ödeme sırasında banlanır demem mi? Burası forumsa bilgi paylaşılıyorsa düşüncemizi söylemek atlamak olmaz diye düşünüyorum.konuyu daha da uzatmayacağım.Biz yapsak anında ban derken senin bile aklından geçtiğini belirtmişsin ve bunu engelleyemezsin.Yenilerden yada eskilerden niyetini bozanlardan illaki çıkacaktır.Bunları atabilsek daha iyi olur ama atamadığımız için su yüzüne çıkartmak bize zarar verir diye düşünüyorum.Kolay gelsin
  • 10-02-2010, 17:09:00
    #13
    emre0278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteyle uzaktan yakından bir ilişkim yok şahsı tanımıyorum.Uslubuna dikkat et.Evet gene soruyorum google neden Türkiye'ye az veriyor diye.Geçen gün forumdan bir arkadasla da konuştuk aynı fikirde benimle.Webmasterler birbirinin kuyusunu kazmasa daha çok kazanırız dedi.Şöyle düşün her kasada çürük meyva vardır ve bunları atamazsın.Bunları kasanın üzerine koyup iyilerin fiyatını neden düşürüyoruz.yanlış mı düşünüyorum diye sordum

    Sen o kasadaki çürük meyvaları görüpte satarsan o şahıs tekrar gelip meyva alcakmı sanıyosun ?
    Söylediklerini saçma buluyorum..
    İyi ile kötüyü birbirinden ayırmak gerek..
    Ben burda özgün makale yazayım dişimi tırnağıma takıp bi kaç kuruş para kazanayım diğer adam orda hile ile benden çok kazansın Yok yaa başka ??
  • 10-02-2010, 17:10:14
    #14
    emre0278 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halen atladın konuya yazmışsın.Bunu yazma nedenin evet senin dediğin dememem mi? yada evet ödeme sırasında banlanır demem mi? Burası forumsa bilgi paylaşılıyorsa düşüncemizi söylemek atlamak olmaz diye düşünüyorum.konuyu daha da uzatmayacağım.Biz yapsak anında ban derken senin bile aklından geçtiğini belirtmişsin ve bunu engelleyemezsin.Yenilerden yada eskilerden niyetini bozanlardan illaki çıkacaktır.Bunları atabilsek daha iyi olur ama atamadığımız için su yüzüne çıkartmak bize zarar verir diye düşünüyorum.Kolay gelsin
    Sert tepki vermiş olabilirim hile yapıyorsun demek hırsızlık yapıyorsun demekle eş değer benim için.Başlığın sebebi hıyarın tekinin 20-30 tık attı diye hesabımı kolayca kapatması.Ne yapsın buna yayıncı.Ama bu profesyonel hırsızlığa bir şey yok.
    Konuyu kilitlenmesi için report ettim.
  • 10-02-2010, 17:16:02
    #15
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen o kasadaki çürük meyvaları görüpte satarsan o şahıs tekrar gelip meyva alcakmı sanıyosun ?
    Söylediklerini saçma buluyorum..
    İyi ile kötüyü birbirinden ayırmak gerek..
    Ben burda özgün makale yazayım dişimi tırnağıma takıp bi kaç kuruş para kazanayım diğer adam orda hile ile benden çok kazansın Yok yaa başka ??
    ya kimsenin söylediklerini saçma bulamazsın arkadasım.Katılır yada katılmazsın o senin bileceğin iştir.Burada deli biri konuşmuyor saçmalayacak.Özgün yazıların senin buradaki adamın adsense reklamında hile yapmasıyla ne alakası var.hakkınla yazıp paranı alıyorsan en güzelini yapıyorsun.Helal para en güzeli.Ben adsensenin oranını konuşuyordum
  • 10-02-2010, 17:22:49
    #16
    Konu sahibinin isteği üzerine ;

    Kilit.