Siteyle uzaktan yakından bir ilişkim yok şahsı tanımıyorum.Uslubuna dikkat et.Evet gene soruyorum google neden Türkiye'ye az veriyor diye.Geçen gün forumdan bir arkadasla da konuştuk aynı fikirde benimle.Webmasterler birbirinin kuyusunu kazmasa daha çok kazanırız dedi.Şöyle düşün her kasada çürük meyva vardır ve bunları atamazsın.Bunları kasanın üzerine koyup iyilerin fiyatını neden düşürüyoruz.yanlış mı düşünüyorum diye sordum
Üslubuna dikkat edecek biri varsa sensin atladın konuya hile yapıyorsun bilmem ne.Diyorum işte sana niye az verdiğini biri arkadaşlarını tıklatır,biri reklamlara tıklayın yazar.Bu tip ziyaretçinin kime ne faydası var.Fayda alamayan reklam veren niye geri dönüş yapsın.