Halen atladın konuya yazmışsın.Bunu yazma nedenin evet senin dediğin dememem mi? yada evet ödeme sırasında banlanır demem mi? Burası forumsa bilgi paylaşılıyorsa düşüncemizi söylemek atlamak olmaz diye düşünüyorum.konuyu daha da uzatmayacağım.Biz yapsak anında ban derken senin bile aklından geçtiğini belirtmişsin ve bunu engelleyemezsin.Yenilerden yada eskilerden niyetini bozanlardan illaki çıkacaktır.Bunları atabilsek daha iyi olur ama atamadığımız için su yüzüne çıkartmak bize zarar verir diye düşünüyorum.Kolay gelsin
Sert tepki vermiş olabilirim hile yapıyorsun demek hırsızlık yapıyorsun demekle eş değer benim için.Başlığın sebebi hıyarın tekinin 20-30 tık attı diye hesabımı kolayca kapatması.Ne yapsın buna yayıncı.Ama bu profesyonel hırsızlığa bir şey yok.
Konuyu kilitlenmesi için report ettim.