Halen atladın konuya yazmışsın.Bunu yazma nedenin evet senin dediğin dememem mi? yada evet ödeme sırasında banlanır demem mi? Burası forumsa bilgi paylaşılıyorsa düşüncemizi söylemek atlamak olmaz diye düşünüyorum.konuyu daha da uzatmayacağım.Biz yapsak anında ban derken senin bile aklından geçtiğini belirtmişsin ve bunu engelleyemezsin.Yenilerden yada eskilerden niyetini bozanlardan illaki çıkacaktır.Bunları atabilsek daha iyi olur ama atamadığımız için su yüzüne çıkartmak bize zarar verir diye düşünüyorum.Kolay gelsin