Siteyle uzaktan yakından bir ilişkim yok şahsı tanımıyorum.Uslubuna dikkat et.Evet gene soruyorum google neden Türkiye'ye az veriyor diye.Geçen gün forumdan bir arkadasla da konuştuk aynı fikirde benimle.Webmasterler birbirinin kuyusunu kazmasa daha çok kazanırız dedi.Şöyle düşün her kasada çürük meyva vardır ve bunları atamazsın.Bunları kasanın üzerine koyup iyilerin fiyatını neden düşürüyoruz.yanlış mı düşünüyorum diye sordum
Sen o kasadaki çürük meyvaları görüpte satarsan o şahıs tekrar gelip meyva alcakmı sanıyosun ?
Söylediklerini saçma buluyorum..
İyi ile kötüyü birbirinden ayırmak gerek..
Ben burda özgün makale yazayım dişimi tırnağıma takıp bi kaç kuruş para kazanayım diğer adam orda hile ile benden çok kazansın Yok yaa başka ??