Sen o kasadaki çürük meyvaları görüpte satarsan o şahıs tekrar gelip meyva alcakmı sanıyosun ?
Söylediklerini saçma buluyorum..
İyi ile kötüyü birbirinden ayırmak gerek..
Ben burda özgün makale yazayım dişimi tırnağıma takıp bi kaç kuruş para kazanayım diğer adam orda hile ile benden çok kazansın Yok yaa başka ??
ya kimsenin söylediklerini saçma bulamazsın arkadasım.Katılır yada katılmazsın o senin bileceğin iştir.Burada deli biri konuşmuyor saçmalayacak.Özgün yazıların senin buradaki adamın adsense reklamında hile yapmasıyla ne alakası var.hakkınla yazıp paranı alıyorsan en güzelini yapıyorsun.Helal para en güzeli.Ben adsensenin oranını konuşuyordum