Hocam ben forumdaki 15-16 yaşındaki elemanlardan değilim..Senle avukatımısın tarzında gereksiz bir muhabbete girmem..
Çok güzel, çok yerinde bir cevap. Ama tabiki bu her 15-16 yaşındaki arkdaşımızın böyle yaptığı anlamına gelmez.
Ayrıca bu forumda bilgisizlik ne kötü yahu.