• 11-08-2009, 23:18:22
    #10
    sayın yayıncı ;
    pininiz maalesef ptt nin spam filtrelerine takılmıştır, lütfen pini 123456 olarak giriniz
  • 11-08-2009, 23:18:45
    #11
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam buraya google yöneticilerinin bakabileceğini düşünmüş..Herkes gibi arkadaşımızda zamanla bazı şeyleri öğrenecektir.Sana düşen boş espri yapmak değil arkadaşına yardımcı olmaktır.
    Avukatımısın ?
  • 11-08-2009, 23:21:53
    #12
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukatımısın ?
    Hocam ben forumdaki 15-16 yaşındaki elemanlardan değilim..Senle avukatımısın tarzında gereksiz bir muhabbete girmem..
  • 11-08-2009, 23:25:44
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş boş espriler yapılmaya başlanmış hemen..
    İlk önce adsense reklamlarını kullandığı sitelere baksın ondan sonra yardım istesin. mp3 sitelerinde adsense kullanmak yasak!
  • 11-08-2009, 23:27:05
    #14
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben forumdaki 15-16 yaşındaki elemanlardan değilim..Senle avukatımısın tarzında gereksiz bir muhabbete girmem..
    O elemanların ne zararı oldu size?
  • 11-08-2009, 23:32:18
    #15
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O elemanların ne zararı oldu size?
    Bana kimsenin zararı olmadı..Ben sadece ağız dalaşı yapmayacağımı belirttim..Bu tip muhabbetler genelde 15-16 yaşındaki arkadaşlar tarafından yapılır..
  • 11-08-2009, 23:32:57
    #16
    Bende R10 a ilk kaydolduğum zamanlarda (yaklaşık 3.5 yıl önce), R10'da yazan "Google Forum" yazılarını aşırı ciddiye alırdım. Burda bunların elemanları vardır kesin derdim. Bu arkadaşta bu yönde düşünmüş olabilir. Dalga geçici mesajları gördüm de yazayım dedim...

    Neyse herkes istediği gibi davranmakta özgür....
  • 11-08-2009, 23:34:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben forumdaki 15-16 yaşındaki elemanlardan değilim..Senle avukatımısın tarzında gereksiz bir muhabbete girmem..
    Çok güzel, çok yerinde bir cevap. Ama tabiki bu her 15-16 yaşındaki arkdaşımızın böyle yaptığı anlamına gelmez.


    Ayrıca bu forumda bilgisizlik ne kötü yahu.
  • 11-08-2009, 23:36:39
    #18
    Remixindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SAyın Yöneticim
    Lütfen Bot Mail Göndermekten vAzgeçip İnsanlara Real Cevaplar Verin.
    Herkese TAbiki REal CEvap Veremezsiniz Fakat En azından Ciddi ve Hesap SAhiplerinin Mailerini lütfen Artık Dikkate Alın.
    Özellikle Pın Kodu ile ilgili olayı Abartıp Aylarca Magdur Ettiğiniz Yayıncıları da Biraz Düşünün.
    Gönderdiğin mesajıda aynı bu şekilde yazdıysan ya anlamamışlardır yada gerçekçi (Senin deyiminle Real) bulmamışlardır.