BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben forumdaki 15-16 yaşındaki elemanlardan değilim..Senle avukatımısın tarzında gereksiz bir muhabbete girmem..
O elemanların ne zararı oldu size?