KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukatımısın ?
Hocam ben forumdaki 15-16 yaşındaki elemanlardan değilim..Senle avukatımısın tarzında gereksiz bir muhabbete girmem..