KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O elemanların ne zararı oldu size?
Bana kimsenin zararı olmadı..Ben sadece ağız dalaşı yapmayacağımı belirttim..Bu tip muhabbetler genelde 15-16 yaşındaki arkadaşlar tarafından yapılır..