SAyın Yöneticim
Lütfen Bot Mail Göndermekten vAzgeçip İnsanlara Real Cevaplar Verin.
Herkese TAbiki REal CEvap Veremezsiniz Fakat En azından Ciddi ve Hesap SAhiplerinin Mailerini lütfen Artık Dikkate Alın.
Özellikle Pın Kodu ile ilgili olayı Abartıp Aylarca Magdur Ettiğiniz Yayıncıları da Biraz Düşünün.
Gönderdiğin mesajıda aynı bu şekilde yazdıysan ya anlamamışlardır yada gerçekçi (Senin deyiminle Real) bulmamışlardır.