Bende R10 a ilk kaydolduğum zamanlarda (yaklaşık 3.5 yıl önce), R10'da yazan "Google Forum" yazılarını aşırı ciddiye alırdım. Burda bunların elemanları vardır kesin derdim. Bu arkadaşta bu yönde düşünmüş olabilir. Dalga geçici mesajları gördüm de yazayım dedim...

Neyse herkes istediği gibi davranmakta özgür....