• 25-06-2009, 10:32:38
    #46
    ben 66 haneli kazanıyorum
  • 25-06-2009, 11:53:43
    #47
    Üyeliği durduruldu
    http://img141.imageshack.us/img141/5505/2506.jpg 2008 yılına ait bir firma için anlaşma yapılan bu faturadan 12 aylığı dökebilirim.

    Ben işimi doğru yaptığıma inanıyorum.
    Konu hakkında bu strateji nedir? Pazarlama nedir? İnternette Medya Pazarlama Nedir? Özel mesaj atanlara bilgi vermeye çalışıyorum.
    Ülkemizde konu hakkında bölümleri olan yüksek okullarında seminer ve konferanslara konuşmacı olarakta katılıyorum.
    Adam gibi kapımı çalanada her zaman kapım açık, forumda Serkan tanır bilir onu tanıyan varsa ondanda bilgi alabilirsiniz.

    Yazdığınız eleştiri ve yorumlardan seviye belli olduğu için çok daha yardımcı ve faydalı paylaşıma gerek olmadığını hepinizin işinin uzmanı olduğunu anladım.
    Sizler gibi işlerinin uzmanı olan arkadaşlardan özür dilerim.

    Scren isteyen arkadaşlar vardı. Linkte doğru strateji ve Pazarlamaya dayalı sitenin ufak bir göstergesi var.

    Çalışmalarınızda başarılar.
  • 25-06-2009, 12:51:29
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Şimdide biz adsenseciyiz adsensede yaptığın bişi göster diyen olacaktır.

    Aşağıdaki linkte türkçe içerik ile 1 tıktan nasıl 0.65 USD alınır onu göreceksiniz.

    http://img81.imageshack.us/img81/7384/adsensee.jpg

    Çalışmalarınızda başarılar..
  • 25-06-2009, 13:05:10
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne bayat reply ler..
    -ben 5 haneye kasıyorum..
    -hehe.. bende 6 ya kasıom sen daha 5 demisin?
    dilimizde bayatlamadı, değilmi?
  • 25-06-2009, 13:10:39
    #50
    Tamam arkadaşım helal olsun sana güle güle harca..İnşallah daha çok kazanırsın..Ama bu konu iyice sidik yarışına dönmeye başladı gibi sanki..Yok 6 hane kazanıyorum falan diyenler var..Yaa aylık 6 hane kazansan yıllık en azından 1 milyon dolar yapar..Senin ne işin olur burda..1 milyon dolar kazanan adamın buraya gelip ben bu kadar kazanıyorum demesi normalmi..Tamam arada böyle atın iyi oluyor bizde gülüyoruz eğleniyoruz..Ama suyunu çıkarmamak gerek atarken..
  • 25-06-2009, 13:26:44
    #51
    Üyeliği durduruldu
    6 hane kazanıyorum demedimki onu diyen başkasıydı.. Ben 5 e kasıyoruz dedim.
    Bu durumda bile burda ne işin var diyorsanız 3 sene öncesinde internet benim için mailden öte bişi değildi. Ama bugün 10 dakikanın altıda yeni bir sayfayı google da ilk sırada çıkartabiliyorsam.
    2 Hafta içinde yeni açılan bir domaine pagerank 4 yaptırabiliyorsam buradan ve benzer sitelerden öğrendiklerimle oldu.
    Bu işe evimde başladığımda kullandığım p2 dizüstü bilgisayarımda şu an masamda duran 2 adet 22 ekran samsung un üzerinde duruyo ve özenle göz önünde tutulacak.
    Nerden geldiğini unutan nereye gittiğini bilemez..
    Bu arada öğrendiklerimden vardığım sonucu faydalı şekle geldiğini göstermek, bak biri böyle böyle başlamış bu hale gelmiş olayının imkansız olmadığını göstermek karamsarlık değil umut ve ümit verir..
    Böyle bi örnek var bende böyle olabilirim diye birilerine kamçıda vurabiliyorsam ne mutlu..
  • 25-06-2009, 14:01:51
    #52
    Allah herkese daha çok versin
  • 25-06-2009, 17:56:18
    #53
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 5 e kasıyoruz dedim.....bugün 10 dakikanın altıda yeni bir sayfayı google da ilk sırada çıkartabiliyorsam.
    2 Hafta içinde yeni açılan bir domaine pagerank 4 yaptırabiliyorsam buradan ve benzer sitelerden öğrendiklerimle oldu.
    Bu işe evimde başladığımda kullandığım p2 dizüstü bilgisayarımda şu an masamda duran 2 adet 22 ekran samsung un üzerinde duruyo ve özenle göz önünde tutulacak.
    Nerden geldiğini unutan nereye gittiğini bilemez..
    Bu arada öğrendiklerimden vardığım sonucu faydalı şekle geldiğini göstermek, bak biri böyle böyle başlamış bu hale gelmiş olayının imkansız olmadığını göstermek karamsarlık değil umut ve ümit verir..
    Böyle bi örnek var bende böyle olabilirim diye birilerine kamçıda vurabiliyorsam ne mutlu..
    kardeşim sende de nasıl bir ego varmış, anlat anlat bitiremedin. nedir bu milletin zamanına kastın. varsa elle tutulur tavsiyelerin aç bir başlık insanlar adım adım uygulasın, yol gösterici ol. yoksa bu tarz göndermelerle ego tatmini dışında bir yere ulaşamazsın, insanlara birşeyler veremezsin.
  • 25-06-2009, 18:06:55
    #54
    Üyeliği durduruldu
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim sende de nasıl bir ego varmış, anlat anlat bitiremedin. nedir bu milletin zamanına kastın. varsa elle tutulur tavsiyelerin aç bir başlık insanlar adım adım uygulasın, yol gösterici ol. yoksa bu tarz göndermelerle ego tatmini dışında bir yere ulaşamazsın, insanlara birşeyler veremezsin.
    Bunun ego ile alakası yok.

    2 gündür 5 haneli rakama kasıyorum dedim diye yok sallıyon abartıyon yapılmadık eleştiri kalmadı.

    Bir allahın kulu neler yapıyorsun diye sormadı bile?

    Pazarlama stratejisine göre siteler yapın dedim. Hayatımın yanlışını yaptım..

    Nedense screnleri attıktan sonra bu kesildi.

    Burda günde 500 tıka 10 dolar alanlar körler sağırlar birbirini ağırlar modunda devam eder gider.

    Buradaki mutlu mesut havayı bozmak istemem artık..