Tamam arkadaşım helal olsun sana güle güle harca..İnşallah daha çok kazanırsın..Ama bu konu iyice sidik yarışına dönmeye başladı gibi sanki..Yok 6 hane kazanıyorum falan diyenler var..Yaa aylık 6 hane kazansan yıllık en azından 1 milyon dolar yapar..Senin ne işin olur burda..1 milyon dolar kazanan adamın buraya gelip ben bu kadar kazanıyorum demesi normalmi..Tamam arada böyle atın iyi oluyor bizde gülüyoruz eğleniyoruz..Ama suyunu çıkarmamak gerek atarken..