Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne bayat reply ler..
-ben 5 haneye kasıyorum..
-hehe.. bende 6 ya kasıom sen daha 5 demisin?
dilimizde bayatlamadı, değilmi?