Konu
Aylık 10,000 USD çokmu?
25-06-2009, 13:05:10
#49
maxcoder
Üyeliği durduruldu
Gehinnom adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne bayat reply ler..
-ben 5 haneye kasıyorum..
-hehe.. bende 6 ya kasıom sen daha 5 demisin?
dilimizde bayatlamadı, değilmi?