• 24-06-2009, 03:22:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sizce oyunlar1.com şirket mi ?

    işi bildikten sonra fikirlerin site içeriğin sağlam olduktan sonra neden olmasın ?

    Adam en küçük konuyu bile gidip araştırıp sitesine sıkılmadan yazıp paylaşıyor.Sonra neden bizim siteler az kazanıyor ?

    Eminim Türkiye'de de böyle siteler var.İyi para kazananlar var.Ama çalıştıktan sonra üretici olduktan sonra.Başkalarının sitelerini tükettikten sonra olmaz
  • 24-06-2009, 03:26:24
    #11
    Vallahi arkadaşlar öyle milyarlarca lira kazanma derdinde değilim ne yalan söyleyim. Ayda 1.500 - 2.000 USD kazansam benim için harika bir rakam. Hadi onu bile geçtim şimdilik 1.000 USD kazansam o bile yeterli benim için. Zira ben öğretmen adamım. Seneye atanacağım. Mesleğimi seviyorum. Ancak kahretsin ki parası çok az. Aile geçindiremezsiniz. Ancak eşiniz de çalışacak. Evlenmek bile zor. Benim istediğim öğretmenlik maaşımın yanına yukarıda bahsettiğim kadar gelirim olsun yeterli. Çok fazlasında gözüm yok.
  • 24-06-2009, 03:29:35
    #12
    Herkes bizim gibi değil ya illa ki kazananlar vardır. Mesela ben sabırsız olmamdan kaybediyorum. Domainlere backlink'i kasıp siteye biraz hit gelince hemen satıyorum. Domainler dolayısıyla bende iken hiç PR değeri almıyorlar. Satıyorum 15-20 gün sonra PR 2 olan var, DMOZ'a eklenen var.

    İşi bilmek ve sabırlı olmak gerekmekte. Sabancı o kadar varlığı bir gecede yapmadı. Dolayısıyla biz de 1 gecede zengin olamayız. Bir siteden Google sayesinde 10.000 $ kazanmak için en az 2-3 sene geçmesi bence şart.
  • 24-06-2009, 03:29:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    şuan var olan sitelerim yaklaşık günlük 100k izleyiciye sahip ve özellikle özgün içeriğe sahip bahsettiğim rakamların alexa olarak 5000 altı sitelerin kolaylıkla kazanabileceğini bende düşünüyorum.
    Diğitalpoint için bahsedilen 10k bana düşük geldi o sebeple bizde başladığımızda günde 1 dolar yapamıyorduk ama şu anda tek tık a 0.40 usd aldığımız kanallar mevcut.

    Şu durumda unutulmamalı Premium olursanız kazancınızı 4 ile çarparsınız..

    En güzel örneklerden biri ucuzu.com
  • 24-06-2009, 03:50:41
    #14
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan var olan sitelerim yaklaşık günlük 100k izleyiciye sahip ve özellikle özgün içeriğe sahip bahsettiğim rakamların alexa olarak 5000 altı sitelerin kolaylıkla kazanabileceğini bende düşünüyorum.
    Diğitalpoint için bahsedilen 10k bana düşük geldi o sebeple bizde başladığımızda günde 1 dolar yapamıyorduk ama şu anda tek tık a 0.40 usd aldığımız kanallar mevcut.
    Şu durumda unutulmamalı Premium olursanız kazancınızı 4 ile çarparsınız..
    En güzel örneklerden biri ucuzu.com

    premium olmak ne?hangi anlamda?
  • 24-06-2009, 03:53:55
    #15
    valla ben 3 hane içi uğraşıyorum adsense ile zor gözükyor ama o miktarlar ya.mesela facebook hayli hayli kazanıyodur ama kendi reklam networkuyle.ya da türk haber siteleri büyük mevlalar kazanıyordur ama ben daha adsense ile çalışan büyük haber sitesi görmedim.adnet kazandırıyorudr ama bknz reklamalrının yayınlandığı siteler:
    Yayıncı Listesi - ADnet
  • 24-06-2009, 04:27:42
    #16
    bune be valla burdaki arkadaşlar bir araya gelse ve parayı hazineye bağışlasalar Türkiyenin borcu 1 ayda kapanacak
  • 24-06-2009, 04:47:11
    #17
    Misafir
    Türkiye'de adsense ile aylık 10.000$ kazanan okadar çok tanıdığım var ki,

    düzenli çalışıp, işi bildikden sonra gerisi kolay.

    hatta adsense'den sadece ( legal ) 30-40.000$ kazanan bir dostum var.

    şurası maalesef doğru, biz Türk olarak, " çalarak, kısa zamanda, kolay yoldan " kazanmayı düşünüyoruz.

    ancak yabancı kişi/şahıslar " kaliteli çalışma " yoluyla kazancın olabileceğini bildiklerinden ilkönce kaliteli ziyaretçi kitlesi oluşturuyorlar.

    bizler! ise, 10 tekil'i görünce, sitenin hertarafına adsense çakarız..

    İnternet'de bilgi ararken okadar gülüyorum ki; " hep aynı içerik, her sitede dolu dolu reklamlar, %90 popup var, splash ve pop arada denk geliyor. "

    birde yabancı sitelere bakıyorum da, temiz içerik, sadece ve düzgün tasarım..
  • 24-06-2009, 09:06:21
    #18
    bykaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de adsense ile aylık 10.000$ kazanan okadar çok tanıdığım var ki,
    düzenli çalışıp, işi bildikden sonra gerisi kolay.
    hatta adsense'den sadece ( legal ) 30-40.000$ kazanan bir dostum var.
    şurası maalesef doğru, biz Türk olarak, " çalarak, kısa zamanda, kolay yoldan " kazanmayı düşünüyoruz.
    ancak yabancı kişi/şahıslar " kaliteli çalışma " yoluyla kazancın olabileceğini bildiklerinden ilkönce kaliteli ziyaretçi kitlesi oluşturuyorlar.
    bizler! ise, 10 tekil'i görünce, sitenin hertarafına adsense çakarız..
    İnternet'de bilgi ararken okadar gülüyorum ki; " hep aynı içerik, her sitede dolu dolu reklamlar, %90 popup var, splash ve pop arada denk geliyor. "
    birde yabancı sitelere bakıyorum da, temiz içerik, sadece ve düzgün tasarım..
    cok guzel yazmışsın dostum olay bence de temiz tasarım özgun içeriklerden geciyor ve tabiki sabretmekten geçiyor...