Türkiye'de adsense ile aylık 10.000$ kazanan okadar çok tanıdığım var ki,

düzenli çalışıp, işi bildikden sonra gerisi kolay.

hatta adsense'den sadece ( legal ) 30-40.000$ kazanan bir dostum var.

şurası maalesef doğru, biz Türk olarak, " çalarak, kısa zamanda, kolay yoldan " kazanmayı düşünüyoruz.

ancak yabancı kişi/şahıslar " kaliteli çalışma " yoluyla kazancın olabileceğini bildiklerinden ilkönce kaliteli ziyaretçi kitlesi oluşturuyorlar.

bizler! ise, 10 tekil'i görünce, sitenin hertarafına adsense çakarız..

İnternet'de bilgi ararken okadar gülüyorum ki; " hep aynı içerik, her sitede dolu dolu reklamlar, %90 popup var, splash ve pop arada denk geliyor. "

birde yabancı sitelere bakıyorum da, temiz içerik, sadece ve düzgün tasarım..