bykaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de adsense ile aylık 10.000$ kazanan okadar çok tanıdığım var ki,
düzenli çalışıp, işi bildikden sonra gerisi kolay.
hatta adsense'den sadece ( legal ) 30-40.000$ kazanan bir dostum var.
şurası maalesef doğru, biz Türk olarak, " çalarak, kısa zamanda, kolay yoldan " kazanmayı düşünüyoruz.
ancak yabancı kişi/şahıslar " kaliteli çalışma " yoluyla kazancın olabileceğini bildiklerinden ilkönce kaliteli ziyaretçi kitlesi oluşturuyorlar.
bizler! ise, 10 tekil'i görünce, sitenin hertarafına adsense çakarız..
İnternet'de bilgi ararken okadar gülüyorum ki; " hep aynı içerik, her sitede dolu dolu reklamlar, %90 popup var, splash ve pop arada denk geliyor. "
birde yabancı sitelere bakıyorum da, temiz içerik, sadece ve düzgün tasarım..
cok guzel yazmışsın dostum olay bence de temiz tasarım özgun içeriklerden geciyor ve tabiki sabretmekten geçiyor...