Vallahi arkadaşlar öyle milyarlarca lira kazanma derdinde değilim ne yalan söyleyim. Ayda 1.500 - 2.000 USD kazansam benim için harika bir rakam. Hadi onu bile geçtim şimdilik 1.000 USD kazansam o bile yeterli benim için. Zira ben öğretmen adamım. Seneye atanacağım. Mesleğimi seviyorum. Ancak kahretsin ki parası çok az. Aile geçindiremezsiniz. Ancak eşiniz de çalışacak. Evlenmek bile zor. Benim istediğim öğretmenlik maaşımın yanına yukarıda bahsettiğim kadar gelirim olsun yeterli. Çok fazlasında gözüm yok.