• 25-06-2009, 00:17:13
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Garanti.....
  • 25-06-2009, 00:49:55
    #38
    Gelir ne kadar büyük olursa, gider de bir o kadar yüksek olur...
    Önemli olan aradaki dengede kalandan bir taşınmaz elde etmek...
    Yoksa hazıra dağ, mısıra sultan dayanmaz
    Ben aylık 30$ için kasıyorum
  • 25-06-2009, 02:29:30
    #39
    İngilizce içeriğe yönelin Türkiye'de şuan için iş yok
  • 25-06-2009, 03:03:31
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Adsense profesyonel olarak bu işi yapanların öncelikli gelir kaynağı asla olamaz.
    Ama doğru kullanıldığı zaman sağladığı katkıda inkar edilemez.
    Bizim için Google geliri öncelikli değil.
    728x90 alanda 1/5 rotasyonlu çalışan reklam alanında Türkiye'nin ilk 25 firmasından 3 üne fatura kesiyor iseniz bunu anlarsınız.
    Bu faturalarda 2 ila 4k arasında değişiyor.
    Sadece 728 1 reklam alanından bahsettim gerisini belirtmeyeceğim.
    Şimdi aylık 5,000,000 gösterimde bunu yakalarken Google ye kim kasar diyeceksiniz.
    Bu duruma siteyi açar açmaz gelmedik bu hale gelene kadar altyapı ekipman personel yatırımları yaptık öncelikli olarak rütümüzü ispat ettik Google ilaç olmasada faydalı oldu edinilen tecrübe ve iyileştirmeler Google gelirlerinide çok olmasada silip atılmayacak hale getirdi.
    Ama diyebileceğim şey yada tavsiye şudur iyi bir siteden ziyade iyi pazarlama stratejisi olan siteler ve projeler oluşturmanızdır.
    benim yaklaşık 1.000.000 gösterimim var legal senin 5 te birin kazanmam lazım o zaman ama malesef olmuyor öyle birşey.
  • 25-06-2009, 03:06:29
    #41
    millet sıfırları sona değil bence başa koyarak kasıyor

    0,0009 - 0,00009 gibi
  • 25-06-2009, 03:42:29
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Jeek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim yaklaşık 1.000.000 gösterimim var legal senin 5 te birin kazanmam lazım o zaman ama malesef olmuyor öyle birşey.

    Hepsi son cümlede gizliydi
  • 25-06-2009, 03:50:59
    #43
    nedir bu gövde gösterisi merakı bizim milletimizde anlamadım
  • 25-06-2009, 03:59:29
    #44
    çok..
  • 25-06-2009, 10:20:16
    #45
    Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama diyebileceğim şey yada tavsiye şudur iyi bir siteden ziyade iyi pazarlama stratejisi olan siteler ve projeler oluşturmanızdır.
    Vay be cümleye bak..Demek böyle yapmamız gerekiyor..Bende diyorum biz nerde yanlış yapıyoruz hep..Eyvallah sağolasın..
    Buraya gelip bana göre boş boş konuşmaktansa koyarsın screen bizde görürüz harbiden kazanıyormuş helal olsun adama deriz..Yok stratejiyi iyi belirlemeli yok projeler iyi seçilmeli falan fişman..Boş laflar bunların hepsi..Millette burda birşey var sanıp zamanını harcıyor..Söz uçar belge kalır unutma..Dur bende senin gibi gözlük takayım hava vereyim biraz..