Aylık 10,000 USD çokmu?
82
●8.930
- 25-06-2009, 00:49:55Gelir ne kadar büyük olursa, gider de bir o kadar yüksek olur...
Önemli olan aradaki dengede kalandan bir taşınmaz elde etmek...
Yoksa hazıra dağ, mısıra sultan dayanmaz
Ben aylık 30$ için kasıyorum
- 25-06-2009, 03:03:31Üyeliği durduruldubenim yaklaşık 1.000.000 gösterimim var legal senin 5 te birin kazanmam lazım o zaman ama malesef olmuyor öyle birşey.Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2009, 03:06:29millet sıfırları sona değil bence başa koyarak kasıyor

0,0009 - 0,00009 gibi
- 25-06-2009, 03:42:29Üyeliği durduruldu
- 25-06-2009, 10:20:16Vay be cümleye bak..Demek böyle yapmamız gerekiyor..Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende diyorum biz nerde yanlış yapıyoruz hep..Eyvallah sağolasın..
Buraya gelip bana göre boş boş konuşmaktansa koyarsın screen bizde görürüz harbiden kazanıyormuş helal olsun adama deriz..Yok stratejiyi iyi belirlemeli yok projeler iyi seçilmeli falan fişman..Boş laflar bunların hepsi..Millette burda birşey var sanıp zamanını harcıyor..Söz uçar belge kalır unutma..Dur bende senin gibi gözlük takayım hava vereyim biraz..
Bende diyorum biz nerde yanlış yapıyoruz hep..Eyvallah sağolasın..