Ama diyebileceğim şey yada tavsiye şudur iyi bir siteden ziyade iyi pazarlama stratejisi olan siteler ve projeler oluşturmanızdır.
Vay be cümleye bak..Demek böyle yapmamız gerekiyor..

Bende diyorum biz nerde yanlış yapıyoruz hep..Eyvallah sağolasın..
Buraya gelip bana göre boş boş konuşmaktansa koyarsın screen bizde görürüz harbiden kazanıyormuş helal olsun adama deriz..Yok stratejiyi iyi belirlemeli yok projeler iyi seçilmeli falan fişman..Boş laflar bunların hepsi..Millette burda birşey var sanıp zamanını harcıyor..Söz uçar belge kalır unutma..Dur bende senin gibi gözlük takayım hava vereyim biraz..