Konu
Aylık 10,000 USD çokmu?
25-06-2009, 00:49:55
#38
Bilgisayar
Gelir ne kadar büyük olursa, gider de bir o kadar yüksek olur...
Önemli olan aradaki dengede kalandan bir taşınmaz elde etmek...
Yoksa hazıra dağ, mısıra sultan dayanmaz
Ben aylık 30$ için kasıyorum