Aylık 10,000 USD çokmu?
82
●8.930
- 28-06-2009, 22:27:21Üyeliği durdurulduYalanı yeme yiyorsunuz arkadaş ya .Az adam akıllı yazın.Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2009, 00:07:09Evet sallıyorsun. Gel iddaya girelim bunları yap. Lafını yeme.Paradiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2009, 12:26:55Bu kadar yüksek kazançların olduğunu okuyoruz. Ama bu kadar yüksek kazancı elde eden webmaster arkadaşların bu kazançları nasıl yakaladıklarını söyleseler daha iyi olur.
Öbür türlü burada o rakamları okuyup tavşan gibi bakmakla kalıyoruz.
Madem bugüne kadar bu forumlardan öğrendiklerinizle bu kadar paralar kazanmayı beceriyorsunuz, madem foruma sadakat göstererek sonuca ulaşmış olmanıza rağmen hala buradasınız, madem bu forum da bir yardım forumu öyleyse anlatın taktiklerinizi, yaptıklarınızı. Eğer zaten konunuzda iyiyseniz kazancınızdan birşey eksilmez. Yani kazancınızı sabit tutmanın, eksilmemesinin yollarını da biliyorsunuzdur o zaman.
Paradiso arkadaşım, yapabildiklerini yazmışsın. Ben yaparsın yada yapamazsın polemiğine girmeyeceğim. Söylediklerinin Doğruluğunu kabul ederek, ve foruma olan sadakatini düşünerek söylediğin şeyleri nasıl yaptığını burada paylaşmanı bekliyorum. Al sana bir site, bunları yap demiyorum. Daha somut örneklerle anlat sadece nasıl yaptığını.
Sözüm sadece aslında Paradiso 'ya değil. Benzer şeyleri yazan herkese sözüm.
6 hane , 5 hane .... Yazın bunları ok. İştahımız kabarıyor. Ama yazıp da öyle duracaksanız hiç yazmayın, bizi de gözlerine ışık tutulmuş tavşana çevirmeyin.