• 17-04-2009, 21:35:25
    #19
    Arkadaşlar , isterse bunu yapan mozilla olsun yinede yasak yasaktır. Yasaklar herkes için geçerlidir. Sana geçerli bana geçersiz diye birşey yoktur. Ne kadar faydalı bir iş yaptığı önemli değil. Sonuçta onun reklamlarına tıkladıgında paraları google vermiyor başka bir yayıncı veriyor.
  • 17-04-2009, 21:41:50
    #20
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar , isterse bunu yapan mozilla olsun yinede yasak yasaktır. Yasaklar herkes için geçerlidir. Sana geçerli bana geçersiz diye birşey yoktur. Ne kadar faydalı bir iş yaptığı önemli değil. Sonuçta onun reklamlarına tıkladıgında paraları google vermiyor başka bir yayıncı veriyor.
    Haklısın. ama dediğim gibi ; Siteye giren misafir adsenseciye destek çıkıp reklama tıklamalımı ? - Yoksa adworscüye destek çıkıp boş yere reklama tıklamamalımı.
    Bunu biz belirliyoruz. İster tıklarız İsterse tıklamayız.

    NOT: Ayıp değildir!. Kural İhlalidir.
  • 17-04-2009, 21:42:33
    #21
    Üyeliği durduruldu
    adam giriş için tıkla yazmamış veya lütfen tıklayınız yazmamış sadece site gelirini buradan elde ediyor geliştirmek için yada devamı için yardımda bulunuz manasında birşeyler demek istemiş ama yeni bir sürüm çıkmayınca yeni sürüm yeni sürüm diyerek yapımcıyı sıkıştırmayı biliyor herkez böyle konular için show maksatlı açmayın ya cidden
  • 17-04-2009, 21:44:51
    #22
    yakında banı yer sanırım
  • 17-04-2009, 21:45:20
    #23
    biri ayıp yazdı reklam olayına buda moda oldu çok saçma birşey arkadaşlar emeğe saygılı olun çilem haberi yarın bigün ne yüzle kullanıcaksınız onu düşünün insanın içi sızlar bu sözleri buraya yazarken nasıl bir vicdan var anlamıyorum her emeğin bir karşılığı olmalı ilk önce Teşekkür.

    ikaz etmeyi bilmiyorki millet, bide adenseyi savunuyorsunuz.

    r10 yetkililerine sesleniyorum böyle konular burda emekleri ayak altına sermekden başka birşey değildir ikaz mail yolu ile yada iki kişi arasında edilir ve çözülür siz böyle yaptıkca millet daha çok reklamlara tıklıyor..

    yasak olan birşeyi herkez yapıyor buna ayıp konusunu açanda dahil, asla tıklamayın yazsalar kesin o gün tavan yapar o reklam..
  • 17-04-2009, 21:48:12
    #24
    Üyeliği durduruldu
    anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakında banı yer sanırım
    Sayfaya gel beni tıkla yazmamışki adam,bence ban man yemez
  • 17-04-2009, 21:52:04
    #25
    Üyeliği durduruldu
    adwords kullanıcının hakkını yiyeceğine paralı satsın scriptini. Ben o reklamları verirken millet boş yere tıklasın diye para vermiyorum ürünlerimi satmak için para veriyorum. Kim ne hakla benim hakkımı yemeye çalışır ve bunun neresi ayıp olmaz?
  • 17-04-2009, 21:55:46
    #26
    E biz de geceden sabaha dek yazı yazıp sitelerimizde yayınlıyoruz.çalan çalana.okuyup faydalanan da kaç k kim bilir. Biz neden bu tür destek istemiyoruz ? çünkü yasak.

    Yasağın osu busu olmaz.yasak yasaktır.etik de değil ayrıca.Hadi hep beraber sitemizde teşvik edelim.
  • 17-04-2009, 21:56:51
    #27
    klax_klax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biri ayıp yazdı reklam olayına buda moda oldu çok saçma birşey arkadaşlar emeğe saygılı olun çilem haberi yarın bigün ne yüzle kullanıcaksınız onu düşünün insanın içi sızlar bu sözleri buraya yazarken nasıl bir vicdan var anlamıyorum her emeğin bir karşılığı olmalı ilk önce Teşekkür.
    ikaz etmeyi bilmiyorki millet, bide adenseyi savunuyorsunuz.
    r10 yetkililerine sesleniyorum böyle konular burda emekleri ayak altına sermekden başka birşey değildir ikaz mail yolu ile yada iki kişi arasında edilir ve çözülür siz böyle yaptıkca millet daha çok reklamlara tıklıyor..
    yasak olan birşeyi herkez yapıyor buna ayıp konusunu açanda dahil, asla tıklamayın yazsalar kesin o gün tavan yapar o reklam..
    Bu kadar da değil... Saçmalamışsın sonuna kadar, devamlı yazdıklarını okudum, kendi mesajında bile bu olayı Türklüğe bağlamışsın ne alakası var kardeşim bunun Türklükle Almanlıkla felan ? neden millet habire yabancı dilde siteler açmaya çalışıyor, çünkü oradaki adam işine yarayana tıklıyor, sen bu işten para kazanmak istiyorsan bir sürü yolu var, en basiti link satış bölümüne git orada scriptim footerine linkleniriniz eklenir, şu kadar indirme bedeli bu kadar de ? yada bu kadar sitede gösterimi bu kadar de, mutlaka birileri link alır, ayrıca orada reklamı gören işine yarayan biri varsa o reklama tıklar, webmaster yada bir başkası olmuş önemli değil, ama sen şimdi diyorsun ki ben asla tıklamayın yazarsam tavan yapar diyorsun evet yapar ama banlanma yoluna giderek yapar, bugün bir sürü kişi banlanmış neden acaba diye bir konuyu oku istersen, ben okuyunca şaşırdım vay be herkesin gözünü para bürümüş, ne emeğe saygı kalmış nede hobiye zevke, gene burada birisi sormuştu paramı yarar mı diye, oraya da yazdım önce yarar, eğer sen yararlı bir iş yapıyorsan zaten emeğinin karşılığını her türlü alırsın ama burada kendini savunma taktiğini bu yönde geliştirmeye devam edersen, ben bugün adwors reklam vermiyorum ama en kısa zamanda reklam vereceğim, aylık belki 500 tl param gidecek, ama bu paramın yararsız tıklamalara gitmesine izin verirmiyim ? tabiki hayır, ama sen burada para bewnim cebime girsinde kimden çıkarsa çıksın düşüncesinde olursan biz daha çok çalışırız ve hiçbirşey yapamayız.. Çünkü bizim sizin gibi scriptçilerimiz var ..