• 17-04-2009, 23:01:01
    #28
    bende adwors müşterisiyim fazla söz e gerek yok doğru ikaz edin buralara taşımayın lütfen..
  • 17-04-2009, 23:22:45
    #29
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çilemse çekerim,kaderimse banımı yerim

    hahahah güzel söz
  • 17-04-2009, 23:24:16
    #30
    insanların yaptıkları hazır scriptleri kendi yapmış gibi editleyip köşe olurken ayıp değil ama bu ayıp?
  • 18-04-2009, 00:39:28
    #31
    Herkez hakkını vermeli. Ben de Adwords e reklam veriyorum. benim hakkımı kimse yiyemez. Ben de kimsenin hakkını yiyemem.