Çilem.net Ayıbına bakın hele :) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çilem.net Ayıbına bakın hele :)
30
●
2.697
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Çilem.net Ayıbına bakın hele :)
1
2
3
4
17-04-2009, 23:01:01
#28
klax_klax
bende adwors müşterisiyim fazla söz e gerek yok doğru ikaz edin buralara taşımayın lütfen..
17-04-2009, 23:22:45
#29
impossible03
strhost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çilemse
çekerim,kaderimse
banımı yerim
hahahah güzel söz
17-04-2009, 23:24:16
#30
akbalci
insanların yaptıkları hazır scriptleri kendi yapmış gibi editleyip köşe olurken ayıp değil ama bu ayıp?
18-04-2009, 00:39:28
#31
RedFoX
Herkez hakkını vermeli. Ben de Adwords e reklam veriyorum. benim hakkımı kimse yiyemez. Ben de kimsenin hakkını yiyemem.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler