Konu
Çilem.net Ayıbına bakın hele :)
18-04-2009, 00:39:28
#31
RedFoX
Herkez hakkını vermeli. Ben de Adwords e reklam veriyorum. benim hakkımı kimse yiyemez. Ben de kimsenin hakkını yiyemem.