• 17-04-2009, 20:30:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    çilemse çekerim,kaderimse banımı yerim
  • 17-04-2009, 20:30:52
    #11
    Ben girdiğimde o reklamlara tıklıyorum şayet,adamlar birşey beklemeden script dağıtıyorlar.En azından oradan kazansınlar.
  • 17-04-2009, 20:32:19
    #12
    Adwords verenlerin mağduriyeti ne olacak ?
  • 17-04-2009, 20:32:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Birde eksı rap verıyor utanmadan ...
  • 17-04-2009, 21:08:23
    #14
    genc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde eksı rap verıyor utanmadan ...
    Kim ? benmi ?
  • 17-04-2009, 21:12:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    2. cisi başladı daha bugun öyle 1 konu paylaşıldı. ne istiyorsunuz yha adamlardan adamlar ücretsiz dağıtıyorlar. yetmiyormuş gibi ihanet alıyorlar. yanı adam emeğinin karşılığını istiyor bir anlamda. sen tıklasan cebinden para gitcekmi ? - o zaman 1 kere tıklada katkıda bulun. foruma taşımayın lütfen bu tür konuları. artık insanlar kendılerını bile ispiyonlamaya başladı.
    turk webmasterler olarak adsenseyi değil bize destek çıkın.
  • 17-04-2009, 21:25:21
    #16
    Üyeliği durduruldu
    vidoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. cisi başladı daha bugun öyle 1 konu paylaşıldı. ne istiyorsunuz yha adamlardan adamlar ücretsiz dağıtıyorlar. yetmiyormuş gibi ihanet alıyorlar. yanı adam emeğinin karşılığını istiyor bir anlamda. sen tıklasan cebinden para gitcekmi ? - o zaman 1 kere tıklada katkıda bulun. foruma taşımayın lütfen bu tür konuları. artık insanlar kendılerını bile ispiyonlamaya başladı.
    turk webmasterler olarak adsenseyi değil bize destek çıkın.
    sence haksız yere rekramlara tıklatmak hakmı oluyor birde adwords kullanıcı gözüyle bakmak lazım olaya arkadaşım
  • 17-04-2009, 21:29:51
    #17
    RedFoX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adwords verenlerin mağduriyeti ne olacak ?
    ????
  • 17-04-2009, 21:33:27
    #18
    Üyeliği durduruldu
    medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sence haksız yere rekramlara tıklatmak hakmı oluyor birde adwords kullanıcı gözüyle bakmak lazım olaya arkadaşım
    Aslında olayın o yönü cevabsız yada vicdanen kabul edilen bi olay.

    adworscuye destek olum yok yere reklama tıklamamakmı,adsenseciye destek olum reklama tıklamakmı?

    sorun zaten bu isteyen adsenseciye destek çıkıyor vs.