sence haksız yere rekramlara tıklatmak hakmı oluyor birde adwords kullanıcı gözüyle bakmak lazım olaya arkadaşım
Aslında olayın o yönü cevabsız yada vicdanen kabul edilen bi olay.
adworscuye destek olum yok yere reklama tıklamamakmı,adsenseciye destek olum reklama tıklamakmı?
sorun zaten bu

isteyen adsenseciye destek çıkıyor vs.