medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sence haksız yere rekramlara tıklatmak hakmı oluyor birde adwords kullanıcı gözüyle bakmak lazım olaya arkadaşım
Aslında olayın o yönü cevabsız yada vicdanen kabul edilen bi olay.

adworscuye destek olum yok yere reklama tıklamamakmı,adsenseciye destek olum reklama tıklamakmı?

sorun zaten bu isteyen adsenseciye destek çıkıyor vs.