vidoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. cisi başladı daha bugun öyle 1 konu paylaşıldı. ne istiyorsunuz yha adamlardan adamlar ücretsiz dağıtıyorlar. yetmiyormuş gibi ihanet alıyorlar. yanı adam emeğinin karşılığını istiyor bir anlamda. sen tıklasan cebinden para gitcekmi ? - o zaman 1 kere tıklada katkıda bulun. foruma taşımayın lütfen bu tür konuları. artık insanlar kendılerını bile ispiyonlamaya başladı.
turk webmasterler olarak adsenseyi değil bize destek çıkın.
sence haksız yere rekramlara tıklatmak hakmı oluyor birde adwords kullanıcı gözüyle bakmak lazım olaya arkadaşım