biri ayıp yazdı reklam olayına buda moda oldu çok saçma birşey arkadaşlar emeğe saygılı olun çilem haberi yarın bigün ne yüzle kullanıcaksınız onu düşünün insanın içi sızlar bu sözleri buraya yazarken nasıl bir vicdan var anlamıyorum her emeğin bir karşılığı olmalı ilk önce Teşekkür.

ikaz etmeyi bilmiyorki millet, bide adenseyi savunuyorsunuz.

r10 yetkililerine sesleniyorum böyle konular burda emekleri ayak altına sermekden başka birşey değildir ikaz mail yolu ile yada iki kişi arasında edilir ve çözülür siz böyle yaptıkca millet daha çok reklamlara tıklıyor..

yasak olan birşeyi herkez yapıyor buna ayıp konusunu açanda dahil, asla tıklamayın yazsalar kesin o gün tavan yapar o reklam..