E biz de geceden sabaha dek yazı yazıp sitelerimizde yayınlıyoruz.çalan çalana.okuyup faydalanan da kaç k kim bilir. Biz neden bu tür destek istemiyoruz ? çünkü yasak.

Yasağın osu busu olmaz.yasak yasaktır.etik de değil ayrıca.Hadi hep beraber sitemizde teşvik edelim.