adwords kullanıcının hakkını yiyeceğine paralı satsın scriptini. Ben o reklamları verirken millet boş yere tıklasın diye para vermiyorum ürünlerimi satmak için para veriyorum. Kim ne hakla benim hakkımı yemeye çalışır ve bunun neresi ayıp olmaz?