Arkadaşlar, işin tadı iyice kaçtı. Tıklama başı 2 centi beğenmezdik. 2 ay önce 350 400 tıka 8 9 $ ı beğenmezdik. Şu tabloya bakın. Hergün böyle artık. Geçersiz tıklama olmadığı sürece 1 centin altında ödeme almamız gerekmiyor mu? Hitler aynı, tık oranı aynı ama bazı tıklamalar para vermiyor. "Bazı" az kaldı. Tıklamaların yarısı para vermiyor.
7k gösterim, 130 tık , 0,64 $
Krizden dolayı diyeceğim ama bu kadar da olmaz ki!
İşin tadı kaçtı! 130 tık 64 cent
56
●3.359
- 19-01-2009, 16:01:16Bana da bu aralar 0,01 $ dolar veriyor hep. Site çöp site de değil anlamadım bu googleı
- 19-01-2009, 16:03:42Üyeliği durduruldudemekki sedo daha iyiymiş

55tık 3,89 avro..
ya adsense kullanırken bile bu kadar vermiyordu
- 19-01-2009, 16:08:15Arkadaşım adwords sisteminde 1 kuruşa reklam veriliyor o yüzden 1 tık 1 cent değil malesefnetevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2009, 16:16:37Hmmm. Eskiden böyle değildi yanılmıyorsam. Bilgi için sağolSerkanYilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
