Tıklama oranı değişmedi aylardır. Hadi diyelim bazıları geçersiz tıklama olsun. Hiç mi 2 cent veren yok. Bu resmen küfür gibi.
Ocak ayına bakın:
500k gösterim 5400 tıklama 49 $
Tıklama oranı % 5 lere vursa anlarım. Eskiden tık oranı daha yüksekti bile diyebilirim.