• 20-01-2009, 11:22:04
    #28
    AmazonGenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne alaka.
    100.000 tekil hitli full orjinal içerikli sitem var. Dün 1.000 tıklamaya 6.60$ verdi.
    Demekki içeriğin çok kalitesiz. Her tıka 0,01 bile verse o 1000 tıka 10 dolar vermesi gerekirdi. Ayrıca konuda dediğim gibi sitenize google aramasından gelinip tıklanınca daha fazla kazandırıyor. Heralde hedef ziyaretçi oranı fazlalaştığı için öyle.. 100000 hite 1000 tıkta biraz azmış
  • 20-01-2009, 11:36:38
    #29
    sennki yine iyiymiş tık başı 0,01 den aşağı alanlar var
  • 20-01-2009, 11:36:55
    #30
    yok arkadaşlar ben olayı çözdüm, sitenizde indir, oyun, download, program, yükle, kaydet, full, mp3 vs... gibi kelimeler geçiyorsa kesinlikle kazandırmıyor.
  • 20-01-2009, 11:40:27
    #31
    1 aydır neredeyse aynı durum bende de var resmen 1 cent den az kazanıyoruz tık başı.
  • 20-01-2009, 12:00:06
    #32
    Çok kazanan arkadaşlara Allah daha çok versin. Tamam da kazanmıyoruz diye başlık açınca neden birden saldırıya geçiyorsunuz? Hangi siteden bahsettiğimi bilmiyorsunuz.

    Alt yapısına 1,5 yıldan fazla zaman ayırdığım siteye hemen çöp site açıp hit yükseltiyorsun diyorsunuz.

    Hele birisine özellikle değineyim: "Allah vurmayana vurmuyor" demiş. 3 yıldır adsense kullanıyorum. 1 kere bile hile yapmadım. Yapsam aklınıza bile gelmeyecek yöntemler biliyorum. Vurmaya meraklı olsam ***** site açar köşeyi dönerdim. Onu bile yapmıyorum. Bilip bilmeden nasıl bu kadar rahat yorum yazılabiliyor.

    Bütün parasızlar kötülük ettikleri için parasız ya da bütün zenginler çok dürüst oldukları için mi zengin oluyor? "Filistindeki masum çocuklarda o kadar çok vurmuşlar ki Allah cezalarını veriyor" diye düşünüyor olabilirsin bu kafayla...

    Şimdiye kadar tık başına 20-30 cent almıyordum. Ama 0,5 cent hiç almıyordum. 3-4 centin altına inince az geliyordu. Son ayda bozuldu diyorum. Direk içeriğe ve hazırcılığa bağlamışsınız. Bundan önceki 2 küsür yıl niye böyle değildi peki?

    Dediğim gibi çok kazanıyorsanız Allah daha da artırsın. Eskiden birileri konu açtığında da ben iyi kazanıyordum. Büyük konuşmamakta fayda var. Bugün bize yarın size...
  • 20-01-2009, 12:20:48
    #33
    Bu tarz başlıklar açarak rahatlamak dışında elinize birşey geçmeyecektir. AdSense'ten kazandığınız rakamı beğenmiyor musunuz? Hemen reklamları çıkarın alternatif bir platform aramaya başlayın. Yok reklam yayınlamaya devam ediyorsanız ve ben bu işi nasıl geliştiririm, diğer insanlar tıklama sayısı, tıklama oranı ve tıklama başı maliyeti nasıl yüksek tutabiliyorlar, nasıl daha fazla kazanabiliyorlar? diye araştırıp bulacağınız kriterler ışığında site hazırlamayacaksanız değerli vaktinizi boşa harcıyorsunuz demektir.
  • 20-01-2009, 12:28:38
    #34
    Üyeliği durduruldu
    bende şikayetçiyim google artık bir şeyleri kısıtlıyor krizi bize maal ediyor sanırım eee site bizim işimize gelmezse çok reklam var iyi çalışmalar
  • 20-01-2009, 12:40:27
    #35
    Adtech'e bir çoğumuz kızıyoruz ama bir yerde google ile kıyaslama yaptım diye beni asacaklardı (:

    En azından 0,04 veriyor. Adsense'de sahtekar kontor reklamlarıyla doldu, Adtech'de aynı. En azından biraz daha iyi veriyor.
  • 20-01-2009, 12:45:52
    #36
    234K 539 tık 23,54$

    parayı 2 sene sonra alırım bu gidişle