• 20-01-2009, 22:12:07
    #46
    Üyeliği durduruldu
    bendede aynısı çok az kazandırıyor bırakıcam böyle giderse
  • 20-01-2009, 23:09:51
    #47
    7k gösterime 130 tık fazla bence.
  • 20-01-2009, 23:51:46
    #48
    Üyeliği durduruldu
    1500 küsür tık 14 dolar adsenseye biri dur demeli. böyle devam etmemeli. ederse olan bize değil google'a olucak. sonuçta biziz reklam veren r10 ve diğer webmaster sitelerinde bulunan arkadaşlar.
  • 21-01-2009, 00:05:34
    #49
    netevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, işin tadı iyice kaçtı. Tıklama başı 2 centi beğenmezdik. 2 ay önce 350 400 tıka 8 9 $ ı beğenmezdik. Şu tabloya bakın. Hergün böyle artık. Geçersiz tıklama olmadığı sürece 1 centin altında ödeme almamız gerekmiyor mu? Hitler aynı, tık oranı aynı ama bazı tıklamalar para vermiyor. "Bazı" az kaldı. Tıklamaların yarısı para vermiyor.
    7k gösterim, 130 tık , 0,64 $
    Krizden dolayı diyeceğim ama bu kadar da olmaz ki!
    rezillik 950 gösterim 17 tık 0.64 benimkide alakasız bi sonuç .
  • 21-01-2009, 13:41:39
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin tadı felan kaçmadı
    Sanırım bu konular r10'dan eksik olmayacak.
    Reklamlar site içeriğine göre çıkmıyormu? Yazdığınız konuyla ilgili reklamlar yayınlanmıyor mu? İçerik dışı farklı reklamlar çıkan site varmı?
    Çöp siteler açıp kolayca hitinizi yükseltiyorsunuz, sonrada şu kadar tık'a bu kadar para gelmiş diyorsunuz
    Tabiki doğaldır bu, bizde niye bu kadar düşük para vermiyor peki?
    130 tıklamaya 1 dolar vermiyor diye yakınacağına, kendi ilgi alanınla ilgili hiti az ama geliri yüksek olan içeriklerle uğraş? Hem emeğini doğru yere kullanmış olursun hemde gelirin artar?
    130 tıklama ile 1 dolar alamazken, 5 tıkla 1 dolarını alırsın.
    Peki aynı siteyle (çöp site değildir) geçen aylarda aynı tıka 3-4 katını alırken şimdi böyle almamın sebebini açıklar mısın ?
  • 21-01-2009, 13:44:12
    #51
    450 tık 5$ verir oldu, çogu zamanda böyle idi ne yapacagız? hiç. sadece kendi kendine düzelecek. nasıl derseniz elbette bu düşük kazançlardan dolayı google efendi önlemler alacak her yeri 0.01 ile dolduranlara karşı. yoksa kendi ipini bir zaman sonra çekecek.
  • 21-01-2009, 13:48:04
    #52
    Üyeliği durduruldu
    satmayı düşündüğüm bir siteye yerleştirdim reklamları 12 gösterim almış bir tıklama olmuş 0.13 vermiş
  • 22-01-2009, 00:18:50
    #53
    Üyeliği durduruldu
    çöplük oldu siteler. çöpe atılacak parada bukadar google dan.
    ingilizce site açan arkadaşlar varmı.. onlardada aynı problem varmı ?
  • 22-01-2009, 17:21:19
    #54
    netevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, işin tadı iyice kaçtı. Tıklama başı 2 centi beğenmezdik. 2 ay önce 350 400 tıka 8 9 $ ı beğenmezdik. Şu tabloya bakın. Hergün böyle artık. Geçersiz tıklama olmadığı sürece 1 centin altında ödeme almamız gerekmiyor mu? Hitler aynı, tık oranı aynı ama bazı tıklamalar para vermiyor. "Bazı" az kaldı. Tıklamaların yarısı para vermiyor.
    7k gösterim, 130 tık , 0,64 $
    Krizden dolayı diyeceğim ama bu kadar da olmaz ki!

    ben bu tik oaranina en az 60 dolar birakairdim idda ediyorumsaka degil

    ilgilenirsenn öm at