İşin tadı kaçtı! 130 tık 64 cent
56
●3.359
- 20-01-2009, 22:12:07Üyeliği durduruldubendede aynısı çok az kazandırıyor bırakıcam böyle giderse
- 21-01-2009, 00:05:34rezillik 950 gösterim 17 tık 0.64 benimkide alakasız bi sonuç .netevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2009, 13:41:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Peki aynı siteyle (çöp site değildir) geçen aylarda aynı tıka 3-4 katını alırken şimdi böyle almamın sebebini açıklar mısın ?MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2009, 17:21:19netevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bu tik oaranina en az 60 dolar birakairdim idda ediyorum
saka degil
ilgilenirsenn öm at
adsenseye biri dur demeli. böyle devam etmemeli. ederse olan bize değil google'a olucak. sonuçta biziz reklam veren r10 ve diğer webmaster sitelerinde bulunan arkadaşlar.

saka degil