• 20-01-2009, 12:51:14
    #37
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz başlıklar açarak rahatlamak dışında elinize birşey geçmeyecektir. AdSense'ten kazandığınız rakamı beğenmiyor musunuz? Hemen reklamları çıkarın alternatif bir platform aramaya başlayın. Yok reklam yayınlamaya devam ediyorsanız ve ben bu işi nasıl geliştiririm, diğer insanlar tıklama sayısı, tıklama oranı ve tıklama başı maliyeti nasıl yüksek tutabiliyorlar, nasıl daha fazla kazanabiliyorlar? diye araştırıp bulacağınız kriterler ışığında site hazırlamayacaksanız değerli vaktinizi boşa harcıyorsunuz demektir.
    Forumların amacı paylaşmaktır. Ben burda başlık açarım. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa onlar da belirtirler. Çözüm sunacak tecrübeli arkadaşlar varsa tavsiyeleriyle bizi aydınlatırlar. Ve adsense ile para kazanırım hayaliyle bu işe girenler nelerle karşılaşacaklarını öğrenmiş olurlar. Herkes kendi başının çaresine bakacaksa forumların ve paylaşımın ne amacı var?

    Ya da burdaki yakınmalar birilerinin aklına çözüm projesi olarak geri dönüş sağlayabilir.

    Herşeye düz bakmamak gerekir. Bakış açısı önemlidir, saygılar
  • 20-01-2009, 12:53:17
    #38
    gssmartboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    234K 539 tık 23,54$
    parayı 2 sene sonra alırım bu gidişle
    Tıklamaya göre aldığın miktar güzel ama tık oranın çok düşük. Yerleşimi bir gözden geçir. Daha kısa sürede ödeme al
  • 20-01-2009, 12:53:34
    #39
    gssmartboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    234K 539 tık 23,54$
    parayı 2 sene sonra alırım bu gidişle
    O gösterime o tık ne ya? Ben o tıkı dün 39k gösterime aldım. 234.000 sayfa gösterimine 539 tık alıyosan bence adsenseyi kaldır.
  • 20-01-2009, 12:55:57
    #40
    netevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeye düz bakmamak gerekir. Bakış açısı önemlidir, saygılar
    bakış açınızı ve faydalarını görüyoruz. feryat figana devam ediniz.
  • 20-01-2009, 13:08:25
    #41
    Üyeliği durduruldu
    eskiden hiç filtre kullanmazdım bu kadar düşük gelir elde etmezdim şimdi 200 sitelik filtre bile yetmiyor

    ortalama istatistiklerime baktım


    2007 yılında filitre kullanmadan 1.000 tıklamaya 50,56 dolar kazanırken
    2008 de devamlı güncel filitre kullanarak 1.000 tıklamaya 35 dolar kazanmışım
    gerçekten bu işin suyu çıkmaya başladı artık
  • 20-01-2009, 13:14:15
    #42
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bakış açınızı ve faydalarını görüyoruz. feryat figana devam ediniz.
    Ben genel olarak konuşuyorum, sen ısrarla bireysel alıyorsun. Göremediğin noktaları gösterdiğim için mi kızdın yoksa? Konuyu kendimi kurtarmak için açmadığım yeterince net sanırım. Herkes ders çıkarsın diye başlık açıyorum. Bu durumdan kendime çıkardığım dersler de bırak bana kalsın.

    "Adsense arabamı aldı" gibi başlıklar varsa bunlar da olacak tabi.

    Konunun içeriği başlığından gayet net anlaşılabilir. Neden burada bana laf yetiştirerek değerli zamanını kaybediyorsun?
  • 20-01-2009, 15:42:43
    #43
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz başlıklar açarak rahatlamak dışında elinize birşey geçmeyecektir. AdSense'ten kazandığınız rakamı beğenmiyor musunuz? Hemen reklamları çıkarın alternatif bir platform aramaya başlayın. Yok reklam yayınlamaya devam ediyorsanız ve ben bu işi nasıl geliştiririm, diğer insanlar tıklama sayısı, tıklama oranı ve tıklama başı maliyeti nasıl yüksek tutabiliyorlar, nasıl daha fazla kazanabiliyorlar? diye araştırıp bulacağınız kriterler ışığında site hazırlamayacaksanız değerli vaktinizi boşa harcıyorsunuz demektir.


    bak ne diyor
  • 20-01-2009, 16:25:17
    #44
    bugün bende düzeldi gibi 38 tik 1.01$
  • 20-01-2009, 22:08:01
    #45
    yuh ama artık bu kadarı da...