Bu tarz başlıklar açarak rahatlamak dışında elinize birşey geçmeyecektir. AdSense'ten kazandığınız rakamı beğenmiyor musunuz? Hemen reklamları çıkarın alternatif bir platform aramaya başlayın. Yok reklam yayınlamaya devam ediyorsanız ve ben bu işi nasıl geliştiririm, diğer insanlar tıklama sayısı, tıklama oranı ve tıklama başı maliyeti nasıl yüksek tutabiliyorlar, nasıl daha fazla kazanabiliyorlar? diye araştırıp bulacağınız kriterler ışığında site hazırlamayacaksanız değerli vaktinizi boşa harcıyorsunuz demektir.
Forumların amacı paylaşmaktır. Ben burda başlık açarım. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa onlar da belirtirler. Çözüm sunacak tecrübeli arkadaşlar varsa tavsiyeleriyle bizi aydınlatırlar. Ve adsense ile para kazanırım hayaliyle bu işe girenler nelerle karşılaşacaklarını öğrenmiş olurlar. Herkes kendi başının çaresine bakacaksa forumların ve paylaşımın ne amacı var?
Ya da burdaki yakınmalar birilerinin aklına çözüm projesi olarak geri dönüş sağlayabilir.
Herşeye düz bakmamak gerekir. Bakış açısı önemlidir, saygılar