Çok kazanan arkadaşlara Allah daha çok versin. Tamam da kazanmıyoruz diye başlık açınca neden birden saldırıya geçiyorsunuz? Hangi siteden bahsettiğimi bilmiyorsunuz.
Alt yapısına 1,5 yıldan fazla zaman ayırdığım siteye hemen çöp site açıp hit yükseltiyorsun diyorsunuz.
Hele birisine özellikle değineyim: "Allah vurmayana vurmuyor" demiş. 3 yıldır adsense kullanıyorum. 1 kere bile hile yapmadım. Yapsam aklınıza bile gelmeyecek yöntemler biliyorum. Vurmaya meraklı olsam ***** site açar köşeyi dönerdim. Onu bile yapmıyorum. Bilip bilmeden nasıl bu kadar rahat yorum yazılabiliyor.
Bütün parasızlar kötülük ettikleri için parasız ya da bütün zenginler çok dürüst oldukları için mi zengin oluyor? "Filistindeki masum çocuklarda o kadar çok vurmuşlar ki Allah cezalarını veriyor" diye düşünüyor olabilirsin bu kafayla...
Şimdiye kadar tık başına 20-30 cent almıyordum. Ama 0,5 cent hiç almıyordum. 3-4 centin altına inince az geliyordu. Son ayda bozuldu diyorum. Direk içeriğe ve hazırcılığa bağlamışsınız. Bundan önceki 2 küsür yıl niye böyle değildi peki?
Dediğim gibi çok kazanıyorsanız Allah daha da artırsın. Eskiden birileri konu açtığında da ben iyi kazanıyordum. Büyük konuşmamakta fayda var. Bugün bize yarın size...